sa nu te imbolnavesti inainte de nunta

Ce trebuie sa faci ca sa nu te imbolnavesti inainte de nunta!

Citit de: 123 ori

Cu siguranta ca si tu iti doresti sa nu te imbolnavesti inainte de nunta, insa stresul si emotiile ar putea sa-si puna amprenta asupra ta. Nu uita sa te relaxezi si sa ai grija de tine pentru a fi in forma maxima in ziua cea mare.

Daca vrei sa previi o raceala sau daca doar iti doresti sa adopti un stil de viata sanatos, urmeaza aceste sfaturi inainte de nunta.

Creste aportul de fructe si legume!

Ofera-i corpului tau combustibilul de care are nevoie pentru a face fata stresului si provocarilor. Pentru inceput, poti bea un pahar de suc proaspat in fiecare zi sau poti adauga fructe de padure la micul dejun.

Bea mai multa apa!

Stii deja ca apa este foarte sanatoasa, asa ca trebuie sa o consumi in fiecare zi. Asigura-te ca ai o sticla mica pe birou in mod constant si ca o umpli ori de cate ori se goleste.

Ești în căutarea serviciilor de filmări nunți? Te putem ajuta!
Suntem cea mai mare echipă de cameramani de nuntă ajunși la stadiul de videografi și cineaști ce oferim servicii profesionale de filmări nunți.
Vezi echipa

Include probiotice in dieta!

Acestea contin excelente pentru sanatate. O sursa naturala de probiotice este iaurtul. Consuma variantele simple, fara zahar adaugat.

Nu sari peste micul dejun!

Iti va oferi energie pentru intreaga zi si iti va oferi o senzatie indelungata de satietate. Un mic dejun sanatos va tine poftele alimentare la distanta.

Spala-te pe maini in mod regulat!

Daca ai colegi care sunt bolnavi si daca vrei sa scapi de germeni si bacterii, spala-te pe maini cu sapun antibacterian. Asigura-te ca iti freci mainile cel putin 20 de secunde.

Alege-ti un sport inainte de nunta!

Mersul, inotul sau mersul pe bicicleta in fiecare zi iti vor ajuta sistemul imunitar si iti vor imbunatati starea fizica si starea mentala.

sa nu te imbolnavesti inainte de nunta

 

Limiteaza consumul de alcool

Alcoolul este plin de calorii goale si de zahar si iti slabeste sistemul imunitar. Consuma-l ocazional si incearca sa alegi vin rosu.

Ceai verde

Inlocuieste cafeaua de dimineata cu ceai verde. Acesta contine polifenoli, antioxidanti puternici care iti protejeaza pielea de actiunea radicalilor liberi.

Avocado

Il poti consuma pe paine, il poti pune intr-un smoothie sau o salata sau il poti incorpora intr-un desert sanatos. Contine grasimi sanatoase si multe vitamine.

Afine

Contin putine calorii sunt pline de antioxidanti. Include-le la micul dejun sau consuma-le in locul uneia dintre gustarile zilnice.

Oua

Sunt o sursa buna de proteine. Gateste-le in ulei de cocos si adauga rosii si spanac pentru un mic dejun foarte sanatos.

Citeste si: Cum sa ai cele mai frumoase si sanatoase unghii pentru nunta

Nuci

Pune alune de padure, nuci sau migdale in iaurtul de la micul dejun pentru un plus de acizi grasi omega-3 si vitamina E. Consuma-le insa cu moderatie pentru ca sunt bogate in calorii.

Supa

In acest fel, iti vei creste aportul de legume si apa din fiecare zi.

Spanac

Contine cantitati mari de clorofila, excelenta pentru sanatate. Are putine calorii si poate fi consumat in smoothie-uri sau salate.

Ulei de cocos

Renunta la uleiurile procesate si inlocuieste-le cu ulei de cocos. Contine grasimi sanatoase si poate avea si uz extern, ca balsam de buze sau lotiune de corp.

Similare

Leave a Reply

Fii primul care comenteaza!

Anunta-ma
avatar
wpDiscuz