Cinci secrete ca sa dormi mai mult inainte de nunta!

Citit de: 108 ori

Nu reusesti sa dormi mai mult inainte de nunta? Nu esti singura!

Lipsa somnului este o problema comuna atunci cand iti planifici nunta, in special pe masura ce ziua cea mare se apropie. Fie ca stai treaza toata noaptea cautand inspiratie sau incercand sa rezolvi lucruri de pe lista de “to do”, trebuie sa stii ca exista cateva trucuri care te vor ajuta sa dormi mai mult.

1. Stabileste-ti o rutina de sport si mers la somn!

Exercitiile fizice zilnice ar trebui sa devina o parte a procesului de planificare a nuntii. Sportul reduce stresul si te ajuta sa dormi mai mult. Mergi la o clasa de spinning sau alearga seara in jurul blocului pentru a elibera tensiunea nervoasa si pentru a te obosi. Pe langa exercitii, rezerva-ti 20 de minute inainte de somn pentru a te calma. Fa un dus cald, mediteaza sau executa cateva exercitii de stretching.

2. Deconecteaza-te devreme!

Verificarea e-mailului si board-urilor de pe Pinterest inainte de somn nu te vor lasa sa adormi. Lumina albastra pe care laptopul si telefonul o emit iti alerteaza creierul. Seteaza smartphone-ul pe modul “night shift” pentru a reduce lumina albastra. In plus, incearca sa te deconectezi total cu macar doua ore inainte de somn pentru a-i permite mintii si corpului sa se relaxeze pentru noapte.

Ești în căutarea serviciilor de filmări nunți? Te putem ajuta!
Suntem cea mai mare echipă de cameramani de nuntă ajunși la stadiul de videografi și cineaști ce oferim servicii profesionale de filmări nunți.
Vezi echipa

3. Fa-ti timp pentru meditatie!

Daca nu iti pot lua gandul de la lista de pregatiri, calmeaza-te cu ajutorul vizualizarii de patru-sapte-opt respiratii inainte de somn. Aseaza-te confortabil, cu coloana alungita si umerii relaxati. Vizualizeaza-ti ziua nuntii – rochia, parul si florile. Apoi inspira pana numeri la patru, mentine-ti respiratia pana numeri la sapte, apoi expira usor pana numeri la opt. Repeta de trei ori.

Citeste si: Ce sa mananci inainte de probele pentru rochia de mireasa!

4. Stabileste-ti un plan de lucru!

Cele mai multe cupluri incep sa se ocupe de planificarea nuntii imediat dupa job, seara, sau in weekenduri. Insa multitaskingul cronic iti creste cantitatea de cortizol din organism, ceea ce duce la lipsa de somn, nervi si ingrasare. Pentru a nu te confrunta cu aceasta probleme, stabilieste anumite zile in care trebuie sa te ocupi de planificarea nuntii. Ia-ti anumite zile libere, in care trebuie doar sa te relaxezi.

5. Ai grija de rimtul tau circadian!

Miresele ocupate au un nivel ridicat de cortizol, principalul hormon al stresului, care previne somnul. Pentru a-l tine sub control, trebuie sa ai grija de ritmul tau circadian. Inceaca sa mergi la somn si sa te trezesti in fiecare zi la aceeasi ora, chiar daca nu te simti obosita seara si nu te simti pregatita sa te trezesti dimineata.

Similare

Leave a Reply

Fii primul care comenteaza!

Anunta-ma
avatar
wpDiscuz