Nu reusesti sa dormi mai mult inainte de nunta? Nu esti singura!

Lipsa somnului este o problema comuna atunci cand iti planifici nunta, in special pe masura ce ziua cea mare se apropie. Fie ca stai treaza toata noaptea cautand inspiratie sau incercand sa rezolvi lucruri de pe lista de „to do”, trebuie sa stii ca exista cateva trucuri care te vor ajuta sa dormi mai mult.

1. Stabileste-ti o rutina de sport si mers la somn!

Exercitiile fizice zilnice ar trebui sa devina o parte a procesului de planificare a nuntii. Sportul reduce stresul si te ajuta sa dormi mai mult. Mergi la o clasa de spinning sau alearga seara in jurul blocului pentru a elibera tensiunea nervoasa si pentru a te obosi. Pe langa exercitii, rezerva-ti 20 de minute inainte de somn pentru a te calma. Fa un dus cald, mediteaza sau executa cateva exercitii de stretching.

2. Deconecteaza-te devreme!

Verificarea e-mailului si board-urilor de pe Pinterest inainte de somn nu te vor lasa sa adormi. Lumina albastra pe care laptopul si telefonul o emit iti alerteaza creierul. Seteaza smartphone-ul pe modul „night shift” pentru a reduce lumina albastra. In plus, incearca sa te deconectezi total cu macar doua ore inainte de somn pentru a-i permite mintii si corpului sa se relaxeze pentru noapte.

3. Fa-ti timp pentru meditatie!

Daca nu iti pot lua gandul de la lista de pregatiri, calmeaza-te cu ajutorul vizualizarii de patru-sapte-opt respiratii inainte de somn. Aseaza-te confortabil, cu coloana alungita si umerii relaxati. Vizualizeaza-ti ziua nuntii – rochia, parul si florile. Apoi inspira pana numeri la patru, mentine-ti respiratia pana numeri la sapte, apoi expira usor pana numeri la opt. Repeta de trei ori.

[blockquote text=’Citeste si: Ce sa mananci inainte de probele pentru rochia de mireasa!‘ text_color=’#282828′ title_tag=” width=” line_height=’undefined’ background_color=” border_color=” show_quote_icon=’yes’ quote_icon_color=’#282828′ quote_icon_size=’60’]

4. Stabileste-ti un plan de lucru!

Cele mai multe cupluri incep sa se ocupe de planificarea nuntii imediat dupa job, seara, sau in weekenduri. Insa multitaskingul cronic iti creste cantitatea de cortizol din organism, ceea ce duce la lipsa de somn, nervi si ingrasare. Pentru a nu te confrunta cu aceasta probleme, stabilieste anumite zile in care trebuie sa te ocupi de planificarea nuntii. Ia-ti anumite zile libere, in care trebuie doar sa te relaxezi.

5. Ai grija de rimtul tau circadian!

Miresele ocupate au un nivel ridicat de cortizol, principalul hormon al stresului, care previne somnul. Pentru a-l tine sub control, trebuie sa ai grija de ritmul tau circadian. Inceaca sa mergi la somn si sa te trezesti in fiecare zi la aceeasi ora, chiar daca nu te simti obosita seara si nu te simti pregatita sa te trezesti dimineata.

 

Iată ce îți putem oferi

 

Fimări Cinematice de Nuntă

Videografii Madvideo.ro dețin toate resursele necesare pentru ca filmarea nunții să fie pe placul dumneavoastră. Mergem pe principiul că originalitatea și cunoștințele pe care le deținem în domeniul filmărilor de nunți vă oferă garanția unei colaborări de succes.

Vezi prețuri filmări nunți

Fimări Cinematice de Botez

Filmăm povestea din ziua botezului și o edităm într-o maniera proprie pentru ca timpul să nu devalorizeze această amintire. Știm că prețul pentru filmarea botezului este un factor important în alegerea cameramanului, de aceea noi îți oferim cele mai diversificate oferte de prețuri pentru ca tu să fii sigur că poți lucra cu echipa noastră.

Vezi prețuri filmări botezuri

Leave a Reply

avatar

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  Subscribe  
Anunta-ma