Dieta pe care toate miresele trebuie sa o tina

Dieta pe care toate miresele trebuie sa o tina cu o luna inainte de nunta!

Citit de: 289 ori

Ziua cea mare se apropie iar tu vrei sa arati impecabil, asa ca ne-am gandit sa iti spunem care este dieta pe care toate miresele trebuie sa o tina cu o luna inainte de nunta.

Daca vrei sa slabesti cateva kilograme pentru a arata si mai bine in rochia de mireasa, aceste trucuri te vor ajuta cu siguranta. Nu vei slabi extrem de mult in aceste 30 de zile, insa vei simti si vei vedea cu siguranta diferenta.

1. Alege sa mananci alimente dense nutritiv

Evita alimentele procesate si ambalate si alege doar alimente organice si integrale. Iti poti face propriul dressing pentru salata dintr-o lingura de suc de lamaie si o lingura de otet din vin, pe care o poti adauga peste un amestec de jumatate de cana de afine si quinoa, legume verzi si un sfert de avocado.

2. Consuma mai mult acid gamma-linoleic

Acesta iti va ajuta pielea, parul si unghiile sa straluceasca. Acidul se gaseste in semintele de in pe care le poti adauga in salate, peste fructe sau in smoothie.

Ești în căutarea serviciilor de filmări nunți? Te putem ajuta!
Suntem cea mai mare echipă de cameramani de nuntă ajunși la stadiul de videografi și cineaști ce oferim servicii profesionale de filmări nunți.
Vezi echipa

3. Hidrateaza-te

Nu este vorba doar despre cata apa consumi intr-o zi, ci despre cresterea aportului de potasiu si scaderea celui de sodiu. Apa de cocos, bananele, avocado si cartofii albi sunt o sursa buna de potasiu.

4. Scapa de stres cu ajutorul magneziului

Atunci cand esti stresata, planificarea nuntii poate fi o sarcina si mai dificila. Poti combate aceasta agitatie cu ajutorul magneziului, pe care il gasesti in leguminoase, legume cu frunze verzi si cereale integrale.

Dieta pe care toate miresele trebuie sa o tina

5. Mananca mai multe fibre

Acestea ajuta la indepartarea toxinelor din corp si a impuritatilor si iti ofera o senzatie de satietate. Alege seminte de chia.

6. Condimenteaza-ti dieta

Ghimbirul, turmericul, scortisoara si oregano te ajuta sa lupti cu inflamatiile din maini, picioare, umeri si brate.

7. Bea cu moderatie

Atunci cand consumi alcool, este esential sa ramai hidratata, asa ca bea apa si apa de cocos in tot acest timp.

8. Alege zaharuri naturale

Daca adaugi zahar in dieta in mod regulat, atunci trebuie sa-l inlocuiesti cu o varianta naturala. Evita indulcitorii artificiali si alege miere si fructe.

Citeste si: 10 motive pentru care sa alegi o rochie de mireasa netraditionala si neobisnuita!

9. Ce sa NU mananci

Evita alimentele care cauzeaza balonare si care au un impact negativ asupra tenului tau: vin rosu, conopida, broccoli, kale, fructe uscate, branzeturi sarate, cofeina.

10. Cum ar putea arata meniul tau

Dimineata devreme: 2 pahare cu apa si 10 migdale

Micul dejun: o cana de terci de ovaz cu scortisoara si miere

Prima gustare: o cana de fructe

Pranz: Salata de legume cu vinegreta balsamica si ulei de masline

A doua gustare: ceai verde si naut la cuptor

Cina: somon la cuptor, cartofi la cuptor si legume la abur

Inainte de somn: un pahar cu lapte slab.

Similare

Leave a Reply

Fii primul care comenteaza!

Anunta-ma
avatar
wpDiscuz