Videografii profesionisti critica platforma vimeo

Citit de: 647 ori

Toti videografii profesionisti din Romania critica platforma vimeo pentru desele probleme de incarcare, redare si encodare. Ce se intampla defapt cu cea mai populara platforma de gazduire a filmarilor de nunta si ce alternative avem, pe larg in acest articol.

Poate ca multi nu stiti dar vimeo.com a reusit sa stranga cele mai calitative clipuri. Aceasta a fost marea diferentiere fata de youtube.com oferind videografilor protectie dar si servicii mult mai pro. De aproximativ 40 de zile vimeo se joaca cu nervii nostri. Timpul de incarcare al unui film este foarte mare iar calitatea filmelor nu mai este aceeasi. Pana si modul de redare a suferit foarte mult. Ne dorim ca vimeo-ul sa nu moara. Este in continuare cea mai folosita platforma printre videografi, iar multi dintre noi avem bani blocati in taxele anuale. Este bine sa ne luam toate masurile de siguranta si sa ne informam despre ce alternative avem.

Scuza celor de la vimeo sau mai bine zis noua lor strategie este de a isi muta serverele pentru ca nu mai suporta costurile actuale. Deci sa inteleg ca s-a ajuns la un nivel maxim, iar acum trebuie sa ne asteptam la ce e mai rau? Acestia spun ca odata cu mutarea in casa noua vor aduce un sistem mai performant in encodarea filmelor. Oare asa sa fie, sau ne imbata cu apa rece. Totuti sa le dam crezare atata timp cat inca mai avem rabdare cu noul vimeo de nerecunoscut!

Ești în căutarea serviciilor de filmări nunți? Te putem ajuta!
Suntem cea mai mare echipă de cameramani de nuntă ajunși la stadiul de videografi și cineaști ce oferim servicii profesionale de filmări nunți.
Vezi echipa

Mai jos am sa va prezint cele mai populare platforme de video care ar putea inlocui vimeo.com

Ce ofera sau ce a oferit vimeo.com

Contul gratis ne ofera o gazduire de 500 mb pe saptamana. In acest spatiu avem voie sa incarcam un singur video hd pe saptamana. Nu inteleg de ce, dar daca astea sunt conditiile nu avem ce face. Tot in contul gratis putem incarca pana la 10 filme pe zi, ne putem creea 1 canal, 1 grup si 3 albume.

Contul Pro – $59.99 pe an ne ofera o gazduire de 5 GB pe saptamana. Avem prioritate la incarcarea filmelor si nu suntem limitati la un numar de video hd pe saptamana. Aceasta oferta a fost atractiva pentru noi toti, de aceea in prezent in proportie de 70% dintre videografi folosesc aceasta platforma. Tot contul pro ne lasa sa creem un numar nelimitat de grupuri, canale si albume.

Dailymotion

Aceasta platforma ofera utilizatorilor posibilitatea de a incarca fisiere video gratuit. Nu suntem avantajati de aceasta platforma pentru ca fisierele video sunt limitate la 2GB si 60 minute, iar rezolutia maxima este de 1280×720. Noi ne dorim sa oferim o cat mai buna calitate a materialelor asa ca nu cred sa-i convina cuiva sa urce filme la rezoltuia 1280×720 atata timp cat proiectele nostre sunt realizate la rezolutia 1920×1080. Plus ca filmele sunt invadate de reclame!

Metacafe

Platforma celor de la Metacafe este destul de invechita iar modalitatea prin care vor sa o faca calitativa este prea populara. Aceasta platforma pune accent pe popularizarea filmelor si nu pe calitatea lor, de aceea aici se plateste cu 5 dolari fiecare 1000 de vizualizari. Singurul avantaj al acestei platforme ar fi faptul ca nu se poate incarca continut duplicat. Nici designul si copyright-ul site-ului nu au un aspect atractiv incat sa-l folosim. Calitata imaginilor este destul de slaba.

YouTube

Chiar daca este cea mai populara platforma din lume, youtube nu este apreciat in randul videografilor pro. Nu ne plac locurile publice in care lumea isi da cu parerea. Vrem servicii calitative de aceea platim la vimeo. Asta nu inseamna ca pe youtube nu gasesti filme de la nunti, dar trebuie sa mentionam ca majoritatea acelor clipuri sunt din categoria “Kitch”. Exista si exceptii asa ca nu imi sariti in cap. 🙂

Pana vimeo isi va reveni, cred ca am sa ma interesez de costurile pentru un server dedicat care sa imi gazduiasca clipurile de nunta. Nu stiu cat de avantajoasa va fi aceasta metoda din punct de vedere financiar, dar am sa va tin la “curent”!

Similare